Samarbeidsmøte for Kreftforeningen og pasientforeninger i Vestland fylke

21.05.24
Vardesenteret Bergen
Ibsens gate 118, BERGEN

Vårens samarbeidsmøte blir onsdag 22.mai 2024, på Vardesenteret ved Haukeland Sjukehus. Vi legger opp til omvisning, løs prat og litt mat fra ca kl 16.30, og så at møtet varer ca 17-20. Mer informasjon vil komme. Agenda er ikke klar, så kom gjerne med innspill dersom dere har saker dere ønsker å drøfte i fellesskap.

Til dere med lang reisevei: Vi dekker dessverre ikke reise, og vi ser at det kanskje er vel langt for noen av dere å reise for et kort møte. Det blir ikke lagt opp til digital deltakelse på dette møtet, men dersom det er ønske om det kan vi lage et eget digitalt møte med samme agenda for dere med lang reisevei. Meld i så fall fra til meg per epost, så skal jeg se om vi får ordnet det.

Vi setter stor pris på samarbeidet med dere, og ser frem til å møtes.