Regional gruppelederkonferanse for Midt-Norge

Vi inviterer til regional gruppelederkonferanse for Midt-Norge. Samlingen arrangeres på Vardesenteret St. Olavs hospital i Trondheim. Programmet er under utarbeidelse, mer info. kommer. Det viktigste nå er at dere holder av datoen og melder dere på konferansen. Dette vil du ikke gå glipp av!

27.09.24 kl 19:00 - 29.09.24 kl 14:00
16.09.24
Vardesenteret og Pusterommet, St. Olavs hospital
Mauritz Hansens gt. 1F, TRONDHEIM

Delta på gruppelederkonferansen og få:

• Inspirasjon: Møt andre engasjerte gruppeledere og del erfaringer som gir deg ny giv og energi.
  • Faglig påfyll: Lær fra andre og få verktøyene du trenger for å lykkes.
  • Nettverk: Bygg relasjoner og få et større nettverk å spille på.
  • Motivasjon: La deg inspirere og bli motivert til å gjøre en forskjell.

Fredag

Kl.19.00: Velkomstmiddag: Bli kjent med andre gruppeledere. Middag på Kreftforeningens kontor.

Lørdag

Kl.10.00-11.30 Velkommen til samling. Frivillighetens kraft.

Kl.11.30-14.00: Lunsj og frivillighetsforum sammen med frivillige fra Trondheim og omegn. Historier som inspirerer.

Kl.14.00-14.30: Pause

Kl.14.30-16.30: Innovasjon og kreativitet. Empowerment. Rekruttering og avklaringssamtaler med nye frivillige.

Kl.17.00: Felles middag og sosialt program

Søndag

Kl.10.00-14.00:

Sammen er vi sterke: fokus på samarbeid, fellesskap og hvordan gruppeledere kan støtte hverandre.

Selvomsorg og bærekraft: verktøy for å ta vare på seg selv, mens man støtter og leder andre. Balansen mellom frivillig arbeid og andre hverdagsaktiviteter.

Kreftforeningen dekker reise og opphold for tilreisende.