Kreftforeningens erfaringsseminar om brukermedvirkning i forskning

Er du involvert som brukerrepresentant i et forskningsprosjekt eller på vei inn i ett? Ønsker du å dele dine erfaringer og lære mer? Bli med på vårt seminar!

11.12.24 kl 11:00 - 11.12.24 kl 17:00
11.11.24
Kreftforeningens Vitensenter
Kongens gate 6, inngang på hjørnet Kongens gate / Rådhusgata, OSLO

Dr. Bettina Ryll fra England er en internasjonal forkjemper for brukermedvirkning i forskning. Hun mistet mannen sin i kreft. Hun vil komme til Oslo og dele sine innsikter om dette viktige temaet med oss.

• Det vil også bli flere foredragsholdere og du vil få muligheten til å utveksle erfaringer med andre brukerrepresentanter.
  • Fullstendig program legges ut her når det er klart og sendes også direkte til de som allerede er påmeldt.
  • Det er gratis å delta på seminaret.
  • Reiseutgifter dekkes og eventuelt en hotellovernatting med frokost for de som bor utenfor Oslo og omegn ved behov.
  • Bekreftelse på om du har fått plass på seminaret eller ei kommer noen dager etter søknadsfristens utløp og avhenger av interesse og kapasitet.

Vi gleder oss til å se deg!

For mer informasjon, kontakt nina.adolfsen@kreftforeningen.no.

Prosjektet er støttet av Stiftelsen Dam (prosjektnummer 590840).