Familiedag på Hunderfossen Eventyrpark

Kreftforeningen inviterer til en opplevelsesrik og eventyrlig familiedag på Hunderfossen Eventyrpark, 15. min. nord for Lillehammer. Arrangementet er gratis for alle deltagere, men krever påmelding.

29.09.24 kl 11:00 - 29.09.24 kl 16:00
29.08.24
Hunderfossen Eventyrpark
Fossekrovegen 22, FÅBERG

Kreftforeningen Innlandet inviterer til familiedag på Hunderfossen Eventyrpark!

Familiedager arrangeres for å skape hyggelige minner og for å legge til rette for å møte andre familier som er kreftrammet.

Arrangementet starter kl. 11.

Frivillige og ansatte i Kreftforeningen vil ønske dere velkommen og registrere oppmøte ved inngangen.

Frem til lunsj bruker dere parken fritt på egenhånd.

Felles lunsj kl. 13. som serveres i Trollsalen Restaurant.

I etterkant av lunsjen inviteres foreldre/foresatte til foredrag og samtale. Under denne seansen vil frivillige i Kreftforeningen sørge for aktivitet med barna.

Deretter møter de foresatte barna igjen og koser seg sammen resten av dagen.

Det vil være både frivillige og ansatte i Kreftforeningen tilgjengelig hele dagen.

Parken stenger og vi avslutter 16.00. Tusen takk for i dag og vel hjem!

NB! Hver deltager må registreres hver for seg,- dvs. en familie på 5 må sende inn påmeldingsskjema 5 ganger.

Overnatting og dekning av reise:

For deltagere med reisevei over 10 mil tilbys det overnatting fra lørdag til søndag (registreres i påmeldingsskjema).

Vi dekker reisekostnader etter Statens regulativ for alle. Refusjonsskjema deles ut under lunsjen.

Ved spørsmål ta kontakt med Hanne A. Midtmoen på epost: hanne.andresen.midtmoen@kreftforeningen.no eller telefon: 92819974.

*Kreftforeningens arrangementer er røyk- og snusfrie