Treffpunkt Bodø - Frivillighetskurs

Treffpunkt Bodø ønsker seg flere frivillige! Treffpunkt er en møteplass for barn og unge mellom 6 og 16 år som er pårørende eller etterlatte. Frivillige driver Treffpunkt og planlegger aktiviteter, mat, og deltar på Treffpunkt sammen med barna. Treffpunkt består alltid av tre elementer: Samling, mat og aktivitet. Vi har det gøy, og gir barna mulighet til lek, ulike aktiviteter og samtale. I tillegg får barna rom til å snakke sammen om opplevelser som pårørende og etterlatt. Frivillige leker, lager mat og har samtaler sammen med barna. For mer informasjon, se under eller ta kontakt med Marie Knutsen (48246151/marie.knutsen@kreftforeningen.no)

06.09.22 kl 16:30 - 06.09.22 kl 19:30
02.09.22
Vardesenteret i Bodø
Nordlandssykehuset, Biskop Kroghs gate 21, BODØ
Antall ledige plasser:

Har du tid til overs for frivillig arbeid?

Treffpunkt finner sted én til to kvelder i måneden og varer normalt i to timer. I Bodø foregår Treffpunkt på Vardesenteret i Bodø, men vi er også ute i naturen, eller på andre arenaer. Et normalt Treffpunkt varer fra klokken 16.30-19.30 for frivillige. Barna er på Treffpunkt fra 17.00 til 19.00.

Vi ser etter frivillige som ønsker å bidra i arbeidet med barn og unge. Det kreves politiattest, man må være fylt 18 år og man har taushetsplikt. Alle frivillige får kurs i forkant og mulighet for oppfriskningskurs i regi av Kreftforeningen.

Kursdato er satt til 6. September 2022, på Vardesenteret i Bodø og påmeldingen er åpen for alle interesserte.

Påmeldte vil bli kontaktet for å få mer informasjon i forkant av kurset.

Dersom du har spørsmål eller ønsker å vite mer om Treffpunkt ta kontakt med Marie Knutsen på mail: Marie.knutsen@kreftforeningen.no eller ring send/SMS til 48246151

Vil du lese mer om Treffpunkt?

Se nettsiden vår: https://kreftforeningen.no/tilbud/treffpunkt-moteplass-for-barn-og-unge/  og/eller https://kreftforeningen.no/engasjer-deg/bli-frivillig/bli-frivillig-pa-treffpunkt/