Samling for Kreftforeningens frivillige og likepersoner i Trøndelag og Møre og Romsdal

For fem år siden samlet vi alle frivillige i Midt-Norge i Erkebispegården i Trondheim til en fantastisk samling. Nå som pandemien endelig har roet seg ned ønsker vi å gjenta suksessen. Kreftforeningen inviterer derfor alle frivillige og likepersoner i Trøndelag og Møre og Romsdal til ny samling, denne gangen samles vi på det historiske hovedbiblioteket i Trondheim. Vi håper at så mange som mulig har mulighet til å delta!

17.09.22 kl 11:00 - 18.09.22 kl 15:00
29.06.22
Trondheim hovedbibliotek
Peter Egges plass 1, TRONDHEIM
Påmeldingsfristen for kurset er utløpt

Praktisk informasjon:

Programmet lages i disse dager, men vi kan love mange spennende tema, erfaringsutveksling, gruppearbeid, nok med pauser og luftetur.

Sted: Vi låner hovedbiblioteket i Trondheim. Lørdag har vi lånt Rådhussalen og Magistratsalen, mens søndag har vi hele biblioteket for oss selv. Lørdag vil mye skje i grupper og det blir også noen utendørs aktiviteter.

For å holde kostnadene nede ønsker vi at flest mulig kommer tilreisende lørdag, programmet vil derfor ikke starte før kl.1100 på lørdagen. Vi avslutter rundt kl.1500 på søndagen, slik at alle skal kunne komme seg hjem til grei tid.

Lørdag ettermiddag/kveld blir det festmiddag. Ta derfor med et litt penere antrekk til middagen.

De som har lang reisevei får dekket overnatting på hotell lørdag-søndag, vi dekker også overnatting fredag-lørdag for de som må reise fredag for å rekke samlingen.

Vi dekker også reiseutgifter til Trondheim for de som har reisevei. Flybilletter bestilles av Kreftforeningen, mens båt/tog/buss og bil ordner dere selv. Husk å ta vare på eventuelle kvitteringer for refusjon.

Merk at vi har kort påmeldingsfrist, dette for å holde kostnadene nede når det gjelder reservasjoner/bookinger på hotell/festmiddag. Meld dere derfor på så fort som mulig.

Vi gleder oss til å kunne møte dere alle sammen igjen!