Mannedagen 2020

Menn i alle aldre som har eller har hatt kreft, inviteres til en innholdsrik dag lørdag 13. juni kl. 1015-1600. Årets Mannedagen går til Vennesla hvor «Setesdalsbanen» tar oss med på togtur med historisk sus: Over 100 år gamle damplokomotiver, stilfulle trevogner, ærverdige stasjonsbygninger og lukten av kull. Vi krydrer med spennende jernbanehistorie, mat, sosialt samvær, oppvisning med politihunder og foredrag. Vil du vite mer? Bli med – dette blir gøy!

13.06.20: kl 10:15 - 13.06.20: kl 16:00
07.06.20
Grovane stasjon
Venneslavegen, VENNESLA

Program:
1015: Frammøte og registrering i ventehallen ved Grovane stasjon i Vennesla - mingling, kaffe og en liten matbit før togturen
1100: Vi tar Setesdalsbanen fra Grovane til Røyknes
1126: Ankomst Røyknes hvor damplokomotivet trenger påfyll av vann fra gammelt vanntårn
1200: Togtur tilbake til Grovane
1245: Oppvisning av politi med hunder
1330: Vennesla kulturhus neste
1345: Et varmt måltid for sultne mager
1445: "Helse, mestring og kreft - hvordan henger det sammen?" Foredrag ved Dagfinn Haarr, kommuneoverlege og spesialist i allmennmedisin og samfunnsmedisin
1530: Snakk med en kreftkoordinator, likeperson, Kreftforeningen, Ung kreft og andre som har eller har hatt kreft
1600: Takk for i dag

Tilbudet er gratis og arrangeres i samarbeid med Setesdalsbanen.  Velkommen!
Meld deg på innen 7. juni via kreftforeningen.no/mannedagen
For mer informasjon, kontakt Trude Nygaard Omland, mobil 90479167 eller e-post trude.omland@kreftforeningen.no