Kreftsakens vinterleker

Velkommen til vinterens vakreste eventyr! I denne påmeldingen velger du hvilke aktiviteter du vil være med på, hvilken hytte du vil bo på, om du trenger å låne utstyr og om det er noe annet vi trenger å vite om deg for å gjøre opplevelsen din best mulig! Pass på å lese informasjonen om valgene dine godt, og ta kontakt dersom du har spørsmål knyttet til utfyllingen! Vi gleder oss til å møte deg på vakre Sjusjøen 11. - 13. mars 2021!

11.03.22: kl 08:00 - 13.03.22: kl 16:00
31.01.22
Natrudstilen/Sjusjøen skisenter
SJUSJØEN

LES NØYE FØR DU VELGER:

AKTIVITETER:

Alle aktivitetene er åpne for alle som vil delta, bortsett fra alpinrodel som har 16 års aldersgrense. På lørdagen kan du kun melde deg på TO aktiviteter, en før og en etter lunsj. Pass på at du har nok tid til pause og avslapning. I tillegg til påmeldingsaktivitetene, vil det foregå andre aktiviteter og underholdning på arrangementsområdet, så du vil ikke kjede deg. Et eksempel på en påmelding kan være:

Skileik 10:00 - 11:00.

Alpin/snowboard 13:00 - 14:00.

Det er lunsj fra 12:00 - 13:00, og derfor ingen aktiviteter i dette tidsrommet. Du trenger ikke melde deg på lunsjen.

OVERNATTING:

Det er mange ulike overnattingsalternativer, og det er mange ulike rom. Før du velger, kan du leser om de ulike alternativene her:

Dersom du reiser som en del av en gruppe, for eksempel sammen med familien din, er det bare en av dere som skal reservere overnatting. EKSEMPEL: Dersom du skal bo sammen med partneren din og barnet deres, skal du reservere rom, og opplyse om at du skal bo med partneren og barnet deres i feltet "Skal bo sammen med". Når partneren din melder seg på, skal hen ikke reservere overnatting, men opplyse i feltet "Skal bo sammen med" at hen skal bo med deg og deres barn. Når barnet påmeldes, skal det ikke reserveres rom, men opplyses om at barnet skal bo med deg og din partner. Da blir påmeldingene slik:

DEG: Overnatting - hytte/rom. Skal bo sammen med navn på partner og navn på barn

PARTNER: Overnatting - ingen hytte/rom. Skal bo sammen med ditt navn og navn på barn.

BARN: Overnatting - ingen hytte/rom. Skal bo sammen med ditt navn og navn på partneren din.

TRENGER Å LÅNE UTSTYR:

For å sikre at alle kan delta på alle aktivitetene, tilbyr vi utleie av alpinutstyr, snowboard og ski til alle som trenger det. Dersom du har eget utstyr, ta det med. Dersom du trenger å låne, oppgi høyden din i dette feltet. Skriv høyden i cm, f.eks 177 cm (uten komma).

BEHOV FOR TRANSPORT:

Det er korte avstander mellom de ulike overnattingene og aktivitetsområdet, og lett å komme seg rundt med egen bil. Dersom du ikke kommer i egen bil, eller bil sammen med andre, kan du oppgi dette her med et enkelt JA. Kreftsakens vinterleker setter opp egne busser for transport på faste tider, som du kan lese mer om her:

ER DU KREFTRAMMET:

Kreftsakens vinterleker ønsker å tilrettelegge best mulig for deg og dine behov, slik at opplevelsen din skal bli optimal. Vi trenger ikke vite alt om deg, men dersom du er kreftrammet og ønsker å opplyse oss om noe spesielt du trenger, kan du skrive det her, så skal vi imøtekomme dem så godt vi kan. For din trygghet er det fint om vi vet om du er syk og under behandling, kreftfri eller sliter med senskader før du kommer til vinterlekene.

ER DU PÅRØRENDE:

Dersom du er pårørende til en som er kreftrammet, kan du opplyse om dette her. Du trenger ikke skrive navnet på den du er pårørende til hvis du ikke ønsker, men for din trygghet er det fint å vite hvem du er pårørende til før du kommer til vinterlekene.

Opplysningene vil bli behandlet etter gjeldende GDPR- regler, og slettes en stund etter vinterlekenes slutt. Har du spørsmål til utfyllingen, er det bare å ta kontakt!