Kreftsakens vinterleker - opplev magiske øyeblikk, mestring og lek!

Kreftsakens vinterleker er et arrangement i regi av Montebellosenteret og Kreftforeningen. Kreftsakens vinterleker støttes av Radiumshospitalets Legater. I påmeldingen skal du: - velge hvilke aktiviteter du vil være med på - oppgi hvor mange dere er, hvem som skal bo sammen og deres alder - om du trenger å låne utstyr - andre relevante opplysninger om deg. Pass på å lese informasjonen om valgene dine godt. Har du spørsmål eller problemer med påmeldingen? Kontakt Kreftforeningens publikumsdialog på hverdager mellom 09.00-15.00, telefon 21 49 49 21.

24.03.23 kl 12:00 - 26.03.23 kl 12:00
31.01.23
Sjusjøen Natrudstilen
Sjusjøen, SJUSJØEN
Antall ledige plasser:

GENERELT OM PÅMELDING

Kreftsakens vinterleker er et arrangement for de som har eller har hatt kreft og deres pårørende. Både barn, ungdom og voksne kan delta.

• Du kan melde på flere deltakere, men kun én deltaker om gangen.
  • Du kan bruke samme e- postadresse til alle du ønsker å melde på

LES NØYE FØR DU VELGER AKTIVITETER:

ÅPNINGSSEREMONI KREFTSAKENS VINTERLEKER 2023:
På fredagskveld 24. mars kl. 19.00-21.00 arrangeres en åpningsseremoni av Kreftsakens vinterleker på Montebellosenteret i Mesnali. En hyggelig treff med enkel servering, underholdning og kanefart omkring på bygda. Ønsker du å delta, krysser du av i påmeldingen. Deltakelse er gratis og det settes opp transport fra hyttene/leilighetene på Sjusjøen Natrudstilen hytteområde til Montebellosenteret tur/retur.

AKTIVITETER LØRDAG 25. MARS:
  • Du kan melde deg på aktiviteter, 1 før og 1 etter lunsj.
  • Alle aktivitetene varer en time. Pass på at du har nok tid til pause og avslapning mellom aktivitetene
  • Lunsj vil være tilgjengelig mellom 11:30 - 14:00. Du trenger ikke melde deg på lunsjen.

OVERNATTING:

• Merk at du må regne med å dele hytte/leilighet (ikke rom) med andre.
  • Når du melder deg på, skriv i feltet bo sammen med: hvor mange dere er som vil bo sammen totalt, og hvem som skal bo sammen. Skriv fullt navn og alder på alle du skal bo sammen med. ( i tillegg skriv alder på deg eller de du melder på i eget felt for alder)
  • Bruk feltet "Skal bo sammen med" på å skrive antallet, navnet og alderen på de du skal bo sammen med.
  • Vi vil finne rom til deg, og fortelle deg hvor du skal bo.
  • Har du spørsmål til dette, ring oss på 21494921, eller send oss en epost på post@kreftforeningen.no

TRENGER Å LÅNE UTSTYR TIL PÅMELDINGSAKTIVITETENE:
  • Kjenner du til BUA? På BUA kan man låne alt av skiutstyr gratis. Finnes det en BUA i nærheten av deg? Sjekk denne lenken: https://www.bua.no/utlansordninger
  • Vi tilbyr også utlån av alpinutstyr, snowboard og ski til de som ikke har eget utstyr eller får lånt hos BUA.
  • Til drop-in aktiviteter har vi utstyr til alle. Dette trengs ikke å bestilles.
  • Oppgi om du trenger utstyr i feltet «Trenger å låne utstyr» i påmeldingskjemaet. Dersom du har behov for å låne langrennsutstyr, oppgir du også høyden din (skriv i cm uten komma), og skostørrelse. For eksempel: Skileik, 177 cm, skostørrelse 41.
  • Til skiskyting har vi våpen tilgjengelig. Bruk av våpen skjer kun i samarbeid med profesjonelle veiledere. For barn under 10 år brukes laservåpen.

BEHOV FOR TRANSPORT:
For de som ikke har mulighet til å kjøre egen bil, settes det opp egne busser for transport mellom overnattingssteder og arrangementsområdet på faste tider. Dersom du har behov for slik transport, svarer du JA i dette feltet.
Det vil komme oversikt over busstidene på de ulike overnattingsstedene.

ER DU KREFTRAMMET:
Kreftsakens vinterleker ønsker å tilrettelegge best mulig for deg slik at du får en best mulig opplevelse. Vi trenger ikke vite alt om deg, men er du kreftrammet og har spesielle behov du trenger å opplyse om, kan du skrive det her. Vi skal imøtekomme dem så godt vi kan. For din trygghet er det fint om vi vet om du er syk og under behandling, kreftfri eller sliter med senskader før du kommer til vinterlekene.

ER DU PÅRØRENDE:
Dersom du er pårørende, kan du opplyse om dette her. Du trenger ikke skrive navnet på den du er pårørende til hvis du ikke ønsker, men for din trygghet er det fint å vite hvem du er pårørende til før du kommer til vinterlekene.

Opplysningene vil bli behandlet etter gjeldende GDPR- regler, og slettes en måned etter vinterlekenes slutt. Opplysningene vil bli brukt i oppfølgingsarbeid i etterkant av lekene, for å kunne evaluere om arrangementet har nådd sine mål. Har du spørsmål til utfyllingen, er det bare å ta kontakt med Kreftforeningens publikumsdialog på 21494921!