Kreftsakens vinterleker - opplev magiske øyeblikk, mestring og lek!

Kreftsakens vinterleker er et arrangement i regi av Montebellosenteret og Kreftforeningen. Vinterlekene støttes av Radiumshospitalets Legater I påmeldingen skal du: - velger du hvilke aktiviteter du vil være med på - hvilken hytte du vil bo på - om du trenger å låne utstyr - andre relevante opplysninger om deg Pass på å lese informasjonen om valgene dine godt. Har du spørsmål eller problemer med påmeldingen? Kontakt Kreftforeningens publikumsdialog på hverdager mellom 09.00-15.00, telefon 21 49 49 21.

Det er ingen ledige plasser
11.03.22 kl 08:00 - 13.03.22 kl 16:00
31.01.22
Sjusjøen Natrudstilen
Sjusjøen, SJUSJØEN
Venteliste

GENERELT OM PÅMELDING

Kreftsakens vinterleker er et arrangement for de som har eller har hatt kreft og deres pårørende. Både barn, ungdom og voksne kan delta.

• Du kan melde på flere deltakere, men kun én deltaker om gangen.
  • Du kan bruke samme e- postadresse til alle du ønsker å melde på

LES NØYE FØR DU VELGER:

ÅPNINGSSEREMONI KREFTSAKENS VINTERLEKER 2022:
På fredagskveld 11. mars  kl. 18.00-20.00 arrangeres en åpningsseremoni av Kreftsakens vinterleker på Montebellosenteret i Mesnali. En hyggelig treff med enkel servering, underholdning og kanefart omkring på bygda. Ønsker du å delta, krysser du av i påmeldingen. Deltakelse er gratis og det settes opp transport fra overnattingsstedene til Montebellosenteret tur/retur.

AKTIVITETER LØRDAG 12. MARS:
  • Du kan melde deg på aktiviteter, 1 før og 1 etter lunsj.
  • Alle aktivitetene varer en time. Pass på at du har nok tid til pause og avslapning mellom aktivitetene
  • Lunsj vil være tilgjengelig mellom 11:30 - 14:00. Du trenger ikke melde deg på lunsjen.

OVERNATTING:

Les beskrivelsene av leilighetene og hyttene her

• Merk at du må dele hytte/leilighet med andre.
  • En deltager kan kun reservere ett rom.
  • Dersom det må reserveres flere rom for å få plass til hele familien/gruppen, må flere av deltagerne reservere.

SLIK GÅR DU FREM FOR Å RESERVERE ROM:

Når dere skal bo flere sammen:

• Reserver ønsket rom. Oppgi i feltet «Skal bo sammen med» navn på de/den du skal bo sammen med
  • De du skal bo med må melde seg på, men skal ikke reservere rom. De oppgir i feltet «Skal bo sammen med» navn på den som har reservert rommet.
  •  Når barn meldes på, skal det ikke reserveres rom. Oppgi navnet på hvem barnet skal bo sammen med i feltet "Skal bo sammen med". OBS: Dersom barnet er under 2 år, må du selv ha med barneseng hvis behov.

• Er du usikker på hva som er riktig for deg, og hvilke rom du skal reservere, ta kontakt med Kreftforeningens publikumstjeneste på
    21 49 49 21 på hverdager mellom kl. 09.00- 15.00.

TRENGER Å LÅNE UTSTYR TIL PÅMELDINGSAKTIVITETENE:
  • Vi tilbyr utlån av alpinutstyr, snowboard og ski til de som ikke har eget utstyr.
  • Til drop-in aktiviteter har vi utstyr til alle. Dette trengs ikke å bestilles.
  • Oppgi om du trenger utstyr til i feltet «Trenger å låne utstyr» i påmeldingskjemaet. Der oppgir du hvilken aktivitet du skal låne utstyr til, høyden din (skriv i cm uten komma)og skostørrelse. For eksempel: Skileik, 177 cm, skostørrelse 41.
  • Til skiskyting har vi våpen tilgjengelig. Bruk av våpen skjer kun i samarbeid med profesjonelle veiledere.

BEHOV FOR TRANSPORT:
For de som ikke kjører egen bil, settes det opp egne busser for transport mellom overnattingssteder og arrangementsområdet på faste tider. Dersom du har behov for slik transport, svarer du JA i dette feltet.
Det vil komme oversikt over tidene på de ulike overnattingsstedene.

ER DU KREFTRAMMET:
Kreftsakens vinterleker ønsker å tilrettelegge best mulig for deg slik at du får en best mulig opplevelse. Vi trenger ikke vite alt om deg, men er du kreftrammet og har spesielle behov du trenger å opplyse om, kan du skrive det her. Vi skal vi imøtekomme dem så godt vi kan. For din trygghet er det fint om vi vet om du er syk og under behandling, kreftfri eller sliter med senskader før du kommer til vinterlekene.

ER DU PÅRØRENDE:
Dersom du er pårørende, kan du opplyse om dette her. Du trenger ikke skrive navnet på den du er pårørende til hvis du ikke ønsker, men for din trygghet er det fint å vite hvem du er pårørende til før du kommer til vinterlekene.

Opplysningene vil bli behandlet etter gjeldende GDPR- regler, og slettes en måned etter vinterlekenes slutt. Opplysningene vil bli bruk i oppfølgingsarbeid i etterkant av lekene, for å kunne evaluere om arrangementet har nådd side mål. Har du spørsmål til utfyllingen, er det bare å ta kontakt med Kreftforeningens publikumsdialog på 21494921!