Kreft tar ikke pause - Sex, samliv og alvorlig sykdom

Velkommen til webinar 3.juni der temaet er: Sex-samliv og alvorlig sykdom. «Hvordan bevare intimitet og nærhet når en av partene blir alvorlig syk?

03.06.22 kl 11:00 - 03.06.22 kl 12:30
02.06.22
Kongens gate 6 Vitensenteret
OSLO

Webinaret sendes fra Kreftforeningens Vitensenter, noe som også gjør det mulig å være fysisk til stede.

Her møter vi psykolog, parterapeut og forfatter Frode Thuen.

Dørene åpner kl. 11.00 Fra kl. 11.30 leder spesialsykepleier Heidi Brorson oss gjennom en samtale med Frode Thuen. Det er ikke alltid like lett å forholde seg til sexualitet og nærhet ved alvorlig sykdom. Frode Thuen vil dele av sine erfaringer gjennom mange år som parterapeut, og kanskje gi noe råd til deg som synes det kan være krevende.

Siden det er et begrenset antall plasser tilgjengelig for publikum, ber vi om at de som er interessert i å være til stede, melder seg på.

Kreftforeningens Vitensenter ligger i Kongens gate 6 i Oslo sentrum. Lokalet har universell utforming med inngang fra gatenivå.

Dette webinaret hadde ikke blitt til hvis ikke det hadde vært for Stiftelsen Dam. De er en av Norges største stiftelser som gir penger til ulike prosjekter som skal gi bedre helse gjennom deltakelse, aktivitet og mestring for folk i Norge.