Frivilligtreff for Hverdagshjelpen i Oslo

Takk for at du er frivillig! Du og dine medfrivillige inviteres til frivilligtreff for å erfaringsutveksle, bli kjent og høre litt om Kreftforeningens planer fremover.

04.11.20: kl 17:00 - 04.11.20: kl 19:00
02.11.20
Kongens gate 6 Vitensenteret
OSLO

Takk for at du er frivillig i Hverdagshjelpen. Nå begynner oppdrag å rulle inn, og vi engasjerer stadig flere og flere frivillige, og sakte men sikkert får flere og flere i Oslo litt etterlengtet hjelp. Med en app som nærmeste samarbeidspartner i tjenesten synes vi det nå er viktig å få sett deg ansikt til ansikt og bli litt kjent. Derfor inviterer vi til et frivilligtreff onsdag 4.november kl.17-19. Her har vi et program med rom for erfaringsutveksling, tips og råd samt inspirasjon til veien videre som frivillig. Detaljer rundt program kommer.

Samlingen foregår i Kreftforeningens lokaler i Vitensenteret, Kongens gate 6. Det blir servert et enkelt måltid ved ankomst.

Vi tar smittevern på alvor og legger tilrette for dette i våre lokaler, og oppfordrer alle til å følge FHIs retningslinjer, og bli hjemme om du har symptomer.

Håper du kan komme!

Hilsen Lind Gustafsdottir