Bli med oss på kickoff for Kreftforeningens Stafett for Livet i Harstad!

Sammen med Harstad sykkelklubb inviterer vi deg til en spennende kveld fylt med informasjon, aktiviteter og fellesskap. Dette er en mulighet til å lære mer om Stafett for Livet og oppleve det fantastiske samholdet som kjennetegner dette arrangementet. Har du deltatt tidligere og er nysgjerrig på hvordan det blir å være i Harstad sykkelpark, så kan du komme å få en smakebit på det nå. Gjennom omvisninger, aktiviteter og en ministafett vil vi sammen forberede oss til den store begivenheten den 30.august-1. september

11.06.24 kl 17:00 - 11.06.24 kl 19:00
10.06.24
Harstad sykkelpark
Blokkebærveien 19, HARSTAD
Antall ledige plasser:

Hvem bør delta:

Alle som har meldt på eller vurderer å melde på lag, fightere, frivillige, sponsorer, samarbeidspartnere og enkeltpersoner som er interessert i å støtte kampen mot kreft, er hjertelig velkommen. Dette er et familievennlig arrangement, så ta gjerne med barna også!

Agenda:

Informasjon om Stafett for Livet og hva du kan forvente på arrangementet 30 august-1. september

Omvisning på området og mulighet til å teste løypa gjennom en 24-minutters ministafett.

Gratis pølser, vafler og en oppvisning ved Harstad sykkelklubb.

Trekning av fine premier blant deltakerne på ministafetten.

Vi håper å se deg der for en kveld fylt med glede, fellesskap og håp. Ta med deg venner, familie og kolleger, og bli med oss i kampen mot kreft!