Alt du trenger å vite om det å være frivillig i Kreftforeningen

Er du nysgjerrig på frivilligheten i Kreftforeningen? Lurer du på hvordan du kan bidra til at kreftrammede og pårørende får en bedre hverdag? Kreftforeningen inviterer deg til en åpen digital samling med informasjon om ulike tilbud og aktiviteter. Samlingen er uforpliktende, og åpen for alle som vurderer å engasjere seg. Vi lover at alle har noe å bidra med, og vi trenger deg! Påmeldingen er ikke bindene, du vil motta en lenke til det digitale møtet.

25.01.22 kl 17:00 - 25.01.22 kl 18:00
Ikke oppgitt
Kongens gate 6 Vitensenteret
OSLO

Hvorfor ikke starte 2022 med å engasjere deg i kreftsaken? Vi inviterer til samling for alle som er nysgjerrige på frivilligheten i Kreftforeningen og som lurer på hvordan de kan bidra til å gi kreftrammede og pårørende en bedre hverdag. På samlingen vil du få informasjon om tilbudene og aktivitetene vi driver, og du får møte rådgivere som kan fortelle deg om hvordan det er å være frivillig for Kreftforeningen. På samlingen vil du få en oversikt over hva Kreftforeningen gjør i nærheten av deg, før du kan stille alle spørsmål du måtte ha. Påmeldingen er ikke bindene, du får lenke til digitalt møte.

Kreftforeningen har tilbud i Oslo, Øvre og Nedre Romerike, Follo og Asker og Bærum. Oppgi i påmeldingen at du ikke kan delta på samlingen, så følger vi deg opp med epost!

Vi håper å se deg!